מתנות לעובדים

בכל שנה מחדש אתם מחפשים מתנות לעובדים ולא יודעים במה לבחור? אתם לא רוצים סתם ככה לקנות לעובדים שלכם מתנות שלא יהיה להם אח"כ מה לעשות בהן? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. לכן כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של רכישת מתנות שימושיות, כי העובדים שלכם יוכלו להעריך הרבה יותר מתנות כאלה. מה שכן, כדאי לדעת שגם כאשר מדברים על מתנות לעובדים אפשר להפוך אותן להרבה יותר אישיות וזאת על ידי שילוב של הקדשה אישית. לכן, אם מדובר על מתנות שאתם רוצים לקנות לכל עובד לרגל יום הולדתו, למה שלא תשלבו במתנה חריטה עם תאריך יום ההולדת שלו? או אולי עם שמו הפרטי כולל לב גדול שמוקדש לו מכל צוות המנהלים? השמיים הם הגבול מבחינת העיצוב של מתנות לעובדים ומבחינת בחירת סוג המתנות כך שרצוי להתעמק בנושא עוד היום. 

מתנות שכל עובד ישמח לקבל 

אתם מתלבטים באיזה מתנות לעובדים כדאי לבחור? מחפשים מתנה מיוחדת ויפה? כדאי לקחת בחשבון אפשרויות שונות כמו: 

ארנק עם חריטה

אין ספק שהעובדים שלכם ישמחו תמיד לקבל מכם מתנות, אך אם מדובר יהיה על מתנות לעובדים עם הקדשות אישיות, זה יהיה עוד יותר נחמד. נסו לבחור מתנה שתהיה גם יפה, גם אישית וגם כמה שיותר שימושית. כך תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם לא רק מניחים את המתנה במקום כלשהו ושוכחים ממנה, אלא באמת עושים בה שימוש בכל הזדמנות. 

תעודת הוקרה

האם מתנות לעובדים תמיד עולות הרבה? 

יצא לכם, בשנים עברו, לשלם הון עתק על מתנות לעובדים? אתם מחפשים את הדרך לחסוך? אם כך, כדאי לדעת: הזמנת מתנות לעובדים דרך רשת האינטרנט זה משהו שכדאי לכם לבדוק יותר מקרוב. כשמזמינים כך מתנות אפשר ליהנות מנוחות מרבית וגם ממחירים טובים יותר, אז למה לא? בנוסף, כמובן שאם מדובר על הזמנה של כמות מתנות גדולה, הרי שהמחיר לכל יחידה יהיה נמוך יותר. לכן בהחלט כדאי לחשוב על הזמנה מרוכזת של מתנות לכל העובדים, כי למה לשלם ביוקר? כשמזמינים אונליין אפשר ליהנות גם ממשלוח שיגיע ישירות לכתובת שבו נמצא המשרד שלכם כך שגם במובן הזה זו בחירה חכמה ונוחה. 

×