4 רעיונות מקוריים עבור מתנות ליום האהבה

עוד שניה זה קורה, ויום האהבה כאן. אתם רואים את כל הפרסומים מסביב, החברים שלכם מדברים על זה וכל מה שאתם חושבים זה איך להפוך את יום האהבה הזה, להכי מיוחד שיש. 

בדיוק לשם כך, איגדנו לכם ארבעה רעיונות מתוקים במיוחד למתנות ליום האהבה , להן יש משמעות מרגשת. והכי חשוב, מאחוריהן, הרבה אהבה. 

תכשיט מהלב, למי שאוהב

תכשיטים הם עניין מאד אישי, ישנם כאלו שאוהבים, וישנם כאלו שלו. ולכן, כאשר אתם רוכשים תכשיטים מומלץ להכיר היטב את מי שאתם רוכשים לו. היא, או הוא, יכול להיות שאוהבים תכשיטים משובצים באבני חן, ביהלומים, או אולי תכשיטים עם משמעות אחרת לגמרי. 

בנוסף לתכשיטים ניתן לבחור מדבקות קיר בעיצוב אישי, מדבקות קיר שישמחו את אהובכם ושיזכירו לו או לה כמה הם חשובים לכם, למשל מדבקות פרפרים, שיזכירו להם את הפעם הראשונה שנפגשתם, את הפרפרים, את ההתרגשות שהייתה לכם בבטן ואת התחושה הנעימה והאוהבת.

מתנה קטנה עם משמעות גדולה

כולנו יודעים שהמפתח ללב הוא הדרך הנפלאה להתרגש בכל יום מחדש אחד מהשניה. מחזיק מפתחות מיוחד עם חריטה, יעניק לכם תחושה אחרת אחד עם השניה. 

בחרו תמונה יפה ומרגשת של שניכם, או מילים ששניכם מתחברים אליהן ותוכלו לחרוט את אלו על מחזיק מפתחות מקסים ממתכת איכותית. 

מתנה שהולכת איתכם לכל מקום, ומזכירה לכם בכל רגע נתון ובכל שניה עד כמה האהבה שלכם חזקה מתנה מאוד מיוחדת ליום האהבה . 

אותיות מרגשות

הרכיבו את ראשי התיבות של שמכם עם קולאז ׳ תמונות על זכוכית איכותית ועמידה. זוג אותיות ולב, הן מתנה נהדרת עם נגיעה אישית ואיכותית שמלווה אתכם לשנים רבות ומאושרות. מצאו עד 10 תמונות איכותיות שתרצו שיהיו על הקולז' ומהר מאד תוכלו להגיע למתנה מרגשת ומיוחדת. 

דיסק און קי לזכרונות מתוקים

זה הרגע שלכם להכין מצגת מרגשת ממגוון של תמונות שלכם ביחד, להוסיף ברכות ומילים אוהבות ולאגד את הכל לסרטון גרפי מרגש. 

את כל זה, תוכלו להציב על דיסק און קי מיוחד, עליו תוכלו לחרוט את השמות, ולהוסיף גם לבבות. 

×