5 מתנות מקוריות ליולדת שכדאי להכיר

בחירת מתנה מקורית ליולדת הטרייה עשויה להוות אתגר של ממש גם למנוסים שבינינו. העובדה שאנו שואפים לרכוש את המתנה המיוחדת ביותר ורוצים לשמח את האם הטרייה ביום חגה, הוא לא דבר חדש. יחד עם זאת, בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד המעצבים הישראלים מציעים מבחר של מתנות שכדאי להכיר. הנה הבולטות שבהן.

תעודת זהות ייחודית ומתוקה

תעודת זהות אישית היא ללא ספק מתנה מקורית ומיוחדת ליולדת ולתינוק שרק הגיע לעולם. מדובר על בוק עץ ייחודי בגודל של כשלושים סנטימטרים אשר עליו ניתן לחרוט את כל מה שאתם רוצים. החל משם התינוק, דרך שמם של ההורים החדשים ועד למשקל שבו הגיע הרך הנולד לעולם. שימו רק לאיכות העץ, לסוג החריטה (מומלץ להעדיף חריטת לייזר) וגם למשקל של המתנה החדשה.

תעודת זהות ייחודית ומתוקה

תעודת זהות ייחודית ומתוקה

מנורת LED בעיצוב אישי

מנורת לד ייחודית מהווה אופציה סופר שימושית ודרך לעזור להורים החדשים ברכישה של המוצרים שהם יצטרכו באמת. למעשה, מדובר בפתרון שמשלב בין פונקציונליות ליצירתיות ומגיע במגוון של סגנונות עיצוביים. חשוב רק לבדוק שמדובר במנורה איכותית ולראות שהיא מתאימה להעדפות העיצוביים של האמא הטרייה. מכיוון שכיום ניתן להשיג את המנורות בחיתוכים אישיים ובמבחר צבעים, זו לא אמורה להיות בעיה.

אירגונית עם אמירה אישית

על פניו מדובר על מוצר סופר פונקציונלי אך לא יצירתי במיוחד. אולם בשנים האחרונות ניתן לראות מגוון של יצרנים שהפכו את המתנה הזו לאישית ומיוחדת במיוחד. בעזרת עיצובים ייחודיים ואפשרות להוסיף הקדשה אישית לכל יולדת – ניתן להגיע למתנה ייחודית שגם נראית נפלא וגם פרקטית למדי. שווה רק לחשוב על כל מילה ולבקש להוסיף חתימה אישית בעת החריטה.

כוכב פאזל עם הקדשה אישית

כוכב פאזל דקורטיבי הוא עוד מתנה מקורית ומיוחדת ליולדת הטרייה. מדובר באקססורי מעוצב אשר ניתן לחרוט עליו מגוון של הקדשות אישיות ולהנציח את הרגע המרגש בצורה נפלאה. יחד עם זאת, חשוב לשים לב למשקל ולגודל של כל מתנה שכזו ולהעדיף דגמים אשר עשויים MDF קל משקל. היתרון שלו טמון בעובדה שניתן לתלות אותו על כל קיר ולהניח אותו בקלות על כל שידת החתלה.שלט לעריסה של התינוקשלט ייחודי לעריסה של התינוק או למיטה הראשונה שלו היא בהחלט אופציה יצירתית שכדאי לשקול. מדובר על שלט שמעוצב בצורה של תינוק שובב ושעליו ניתן לכתוב את שמו של התינוק החדש ואף להוסיף הקדשה אישית. אגב, מדובר גם באופציה שתישאר הרבה אחרי שהתינוק יגדל, ככה שמדובר במתנה שתתאים לאחרי הלידה אך גם לשנים רבות לאחר מכן.לסיכום, יש מגוון של מתנות מקוריות שניתן להביא ליולדת הטרייה ואין שום סיבה להתפשר ולבחור במתנה גנרית. שימו לב רק לאיכות החומרים ולאפשרות להדפיס ברכה אישית על כל מתנה.

×